Sanseleg
-
Læs mere
En herlig sansehave, hvor der er rig mulighed for, at komme omkring alle sanserne.
Der kan plantes bær til at smage på, blomster der dufter og har mange farver, man kan lytte til klangspillet og til vinden der suser i buskene.
Et dejligt rum på enhver legeplads.
-
Læs mere
En herlig sansehave overdækket af to solsejl, hvor der er rig mulighed for at komme omkring alle sanserne.
Der kan plantes bær til at smage på, blomster der dufter og har mange farver, man kan lytte til klangspillet og til vinden der suser i buskene.
Et dejligt rum på enhver legeplads.
Stammerne er af robinia træ, plantekasserne og opbevaringskasserne er af lærk og nettet er af taifun tov.
-
Læs mere
Hængende klangspil
-
Læs mere
Tromme i udhulet stamme
-
Læs mere
Hængende klangspil
-
Læs mere
Lyd-, klatre- og sanseleg med Spielart ravne
-
Læs mere
Hængende klangspil
-
Læs mere
Legehegn med lydleg og figurer
-
Læs mere
Hængende klangspil. Monteres på ikke medfølgende væg.
-
Læs mere
Klangspillet er en rigtig god måde at integrere lyd på legepladsen. Træet har forskellig klang, alt efter hvad man slår på det med.
Barnet får både følesansen, høresansen og synssansen i spil, samtidigt med, at der skabes en hyggelig opdeling af legerummet. Kan du spille en fin melodi? -
Læs mere
Lege- og lydhegn
-
Læs mere
Hvisketelefon med fugle figur
-
Læs mere
-
Læs mere
-
Læs mere
-
Læs mere
Hængende klangspil med orm
-
Læs mere
Krog
-
Læs mere
Dværge og blomster med forvrænger spejl
-
Læs mere
-
Læs mere
Sjov sansevæg med forskellige udskæringer.
Her inviteres barnet til en hyggelig leg hvor både synssansen, og følesansen kommer i spil.
Der kan for eksempel hældes vand eller sand i tagrenderne. Kan du gætte en figur, hvis du tager bind for øjnene og bruger fingrene?
Sanseleg
Det er gennem vores sanser, at vi forholder os til verden omkring os. Derfor er det også så vigtigt, at vi stimulerer de sanser. Med legeredskaberne fra vores store sortiment af sanseleg kan børn tilegne sig motoriske færdigheder, blive bedre til at forstå verden omkring dem og få vækket fantasien.
Når vi skaber et rum, hvor børnene kan fordybe sig med at røre og udforske, kan der også opstå nogle anderledes sociale situationer end dem på f.eks. klatretårnet. Her bliver det i stedet indtryk og følelser, der er i fokus.