Sanseleg
-
Ved hjælp af disse talerør kan børn kommunikere med hinanden fra en afstand på mange meter. Da de lægger op til interaktiv leg kan børnene lade deres fantasi løbe vildt. Talerørene leveres i et sæt og kan fås i alle standard RAL farver.
-
Ved hjælp af talerørene kan børn kommunikere med hinanden over en afstand på få meter. Talerørene er interaktive og lader børnenes fantasi løbe frit. Talerørene leveres som standard som sæt. HPE-røret og PVC-stikket skal bestilles separat.
Skæreben betyder, at dette talerørssæt er egnet til placering oven på en betonoverflade. Der skal kun laves en åbning i underlaget til HPE-røret. -
GO Speed er et elektronisk interaktivt legeredskab, som bruger lys, lyde og berøringssensorer til at genopfinde udendørs leg for børn, ved at introducere dem til en række spændende, vanedannende, multisensoriske spil. De interaktive systemer engagerer børn i aktivt spil, samtidig med at de udfordrer deres hastighed, hukommelse, koordination og evnen til at tænke hurtigt og træffe hurtige beslutninger. Legepladserne tilpasser sig let til brugere i alle aldre og evner gennem flere installationskonfigurationer og en bred vifte af interaktive spil.
-
GO! Infinity: spilne Rød-Blå, Mind Match, Stop Watch og eTennis, rustfri stålstolper og trykknapper med lys og lyd (satellitter). GO! Infinity suppleres med en e-Learning. Se varenummer 1555 på dette websted, eller klik her for en Detaljeret beskrivelse. Mind Match: Søg og find de samme mønstre på satellitterne spredt rundt marken. Det pædagogiske spil bliver mere og mere vanskeligt og udfordrende. Velegnet til 1-2 spillere. Rød-blå:To spillere eller to hold konkurrerer mod hinanden. Holdet eller en spiller, der rørte flest Satellitter på 30 sekunder, vinder spil. Spillet er energisk, udfordrende, sjovt og let at spille. e-Tennis.Dette er et spil bordtennis til 1-2 spillere. Spillet tilpasser sig automatisk i henhold til spillernes hastighed og niveau. Stop Watch: Spiller bruger den ydre ring af marken til et løb.De udarbejder en rute, tryk på satellitten i starten af den spor for at starte stopuret og løbe så hurtigt som muligt langs stien. Ved målgang banker de igen på satellitten og de ser deres tid. Hvem er den hurtigste? Gratis spil og sjov!
-
GO! Soundwave Wave: spil Keeper, Killer, Puls og e-Squash. To buede rustfrit stål stolper med trykknapper med lys og lyd (satellitter).GO! SoundWave kan suppleres med en e-Learning. Se varenummer 1555 på dette websted, eller klik her for en detaljeret beskrivelse. Keeper: er et let, energisk, konkurrencedygtigt og sjovt spil til to spillere eller hold, der konkurrerer mod hinanden. Målmændene har brug for bolden hold dig ude af “mål”, selv når spillet bliver mere og mere vanskeligt. Hvem reagerer hurtigst? Alle kan deltage. Killer: Et lignende reaktionsspil, hvor to spillere konkurrerer mod hinanden optage. Den, der reagerer hurtigst, vinder spillet. Puls: Et energisk reaktionsspil, hvor spillerne igen konkurrerer mod hinanden. Sjovt, konkurrencedygtigt og udfordrende. Enhver kan spille det. e-Squash: Et spil med høj hastighed – squashkamp – til to eller fire spillere. Spillet tilpasser sig hastigheden og niveauet for spillerne. Hvor længe spillet varer afhænger af niveauet af spillerne. Den person, der scorer højest i tre spil, vinder spillet.
-
GO! er et smart legepladsudstyr, som børn, unge, voksne og seniorer bevæger sig. Vejen! e-Wall er en enhed i form af en mur, der indeholder fem satellitter og en hjemknappen. Dette apparat kan placeres i eller på ethvert ledigt sted og ved at trykke på satellitterne aktiveres brugerne træningsspil. Spil elementer i GO! e-Wall spil: Reaktion, Team up, e-Squash, Mind, Rhythm mode. e-wall er en “væg” med trykknapper med lys og lyd (satellitter) og e-Learning. Reaktion: Spillere skal reagere på lys og lyd så hurtigt som muligt. godt til udvikling af motoriske færdigheder og observationsevner. Team up: To spillere skal arbejde sammen for at score så højt som muligt. Sjovt, socialt og det handler om at arbejde sammen. e-Squash: Et spil med høj hastighed – squashkamp – til to eller fire spillere. Spillet tilpasser sig til hastigheden og niveauet for spillerne. Hvor længe spillet varer afhænger af niveauet af spillerne. Den person, der scorer højest i tre spil, vinder spillet. Mind: Elektronisk version af den klassiske hjerneteaser “Simon Says”. Spillere skal gøre, hvad Simon siger, og holde lysene tændt, så længe de kan følg lydmønstre. Mønstrene bliver mere og mere vanskelige. Spillet tilpasser sig niveauet for spillerne. Rhythm mode: Hvis der ikke er valgt noget spil (standbytilstand), er det Rhythm-tilstand aktiv. Brugere kan derefter oprette deres egen melodi efter. Bland op til fem trommeinstrumenter.
-
Telefonsøjle med opstående rør.
-
Sanseplade (med spiral) Ø 1,20 m i højtrykslaminat.
-
Sanseplade (med spiral) på stolpe Ø 1,20 m i højtrykslaminat.
-
Sanseplade (med trekant i midten omgivet af ringe) Ø 1,20 m i højtrykslaminat.
-
Sanseplade på stolpe (med trekant i midten omgivet af ringe) Ø 1,20 m i højtrykslaminat.
-
Sanseplade (med “øje” i midten omgivet af varierende cirkler) Ø 1,20 m i højtrykslaminat.
-
Sanseplade på stolpe (med “øje” i midten omgivet af varierende cirkler) Ø 1,20 m i højtrykslaminat.
-
Sanseplade (med streg, variende ringe og ellipse) Ø 1,20 m i højtrykslaminat.
-
Sanseplade (med streg, variende ringe og ellipse) Ø 1,20 m i højtrykslaminat.
-
Klangspil af rustfrit stål. Stolper i rustfri stålrør.
-
Klangspil med 6 toner af robinie og rustfrit stål. Stolper i robinie.
-
Troldspejl med lodret konveks forvanskning. Stolper i rustfri stålrør.
-
Troldspejl med konveks forvanskning. Laminerde stolper i robinie.
-
Troldspejl med konkav forvanskning. Stolper i rustfri stålrør.
Sanseleg
Det er gennem vores sanser, at vi forholder os til verden omkring os. Derfor er det også så vigtigt, at vi stimulerer de sanser. Med legeredskaberne fra vores store sortiment af sanseleg kan børn tilegne sig motoriske færdigheder, blive bedre til at forstå verden omkring dem og få vækket fantasien.
Når vi skaber et rum, hvor børnene kan fordybe sig med at røre og udforske, kan der også opstå nogle anderledes sociale situationer end dem på f.eks. klatretårnet. Her bliver det i stedet indtryk og følelser, der er i fokus.